stau cuminte

Imi astept dragostea in ploaie, noaptea, pe drumul spre casa.

Imi astept dragostea la raspantie.

Imi astept dragostea in spatele ei.

Si peste tot o astept, ubicua de dor.

6 gânduri despre „stau cuminte

  1. pe lună nouă
    chiar dacă plouă
    la drum de seară
    după tigară
    cu iz de vară
    dor şi ocară
    iară
    şi iară.
    ubicuu
    şi continuu
    omniabsent
    şi decent
    de la galbenă
    şi pân] la carpenă
    că nu mai poţi nici strabate
    de-atâta sincronicitate
    si de atâtea cuvinte
    gata, acum sunt cuminte.

    scuze. am vazut, am placut, am trecut, am lasat semn.
    pupam cu respect dreapta, măria ta …

    (acum dau „click” …)

  2. „frumos” este

    „semn” o fi fost … dar „spontan” ca un rostogolit de hohot. are ovidiu scridon o exprimare deosebita: „la poartă zurgălău”

    de vina e textura timpului din toate glossele si de la toti ecleziastii citire …

    imi plac vocabulele (chiar si cele care „plutesc”)

Lasă un răspuns

