in toarcere

vreau sa aud o pisica torcand. ma duc sa caut una. o s-o oblig sau o s-o momesc.

la ce raspund pisicile in ziua de azi? pis pis. nimic. nu vine. pe ea sa n-o iau cu pis pis, am inteles? da.

am avut o pisica salbatica pe care a gasit-o mamaia in cimitir si pe care cred ca am pierdut-o in bradul din curte. era ciudata pisica.

5 gânduri despre „in toarcere

  1. eu imi aduc aminte ca odata povesteai ca ieseai de la concert nightlosers si dup-aia a cazut o pisica drept in fata ta.
    eh, bun, ce-are treaba asta cu povestitul. de-abia de-atunci, cumulat cu „obrajorii de pisica” am vazut un fel de pisica din tine (unduitoare ajaaa….)
    sa-ti iei mitz. is ciudate in fiecare ipostaza si personalitate. nu-s doua pisici la fel in lumea asta.
    :)
    hugam.

  2. aoleo si te si vad cu o pisica, obligand-o:
    – Toarce, ma!!!

    – Nu toarceeee…

    – Hai, torci?

    – Cred ca e defecta.
    – purrrrrrrrrrr!!!

Lasă un răspuns

