Așteptându-l pe curier

M-am apucat să parafrazez (sau să rescriu, naiba știe ce-am făcut) mai multe versuri de muzică ușoară sau poezie ușoară. După cum urmează și după cum am scris pe twitter până n-a mai încăput.

un curier / și doar atât / un curier / nimic mai mult / un curier e tot ce vreau de la tine

***

un curier / se legăna / pe o pânză de păianjen / și fiindcă ea / nu se rupea / a mai chemat un curier / dar el n-a venit.

***

 vezi, rândunelele cum vin, / se scutură ploaia din pin / mă enervez și tu nu știi – / de ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?  

 ***

adânc în mină a coborât / un tânăr curier / și-a luat de-acolo doar atât / un ghiocel stingher

***

 

Ptiu ptiu pfi,
Curier gri,
Nu credeam că n-o să vii.

A trecut o săptămână,

Și coletul cu smântână

Nu ajunge la stăpână.
Stau așa cuminte-n casă
Așteptându-te c-o coasă

Că eu n-am răbdare multă:

Te aștept cu o insultă

Și cu două palme dure

Abia culese din pădure.

 

Oare nu găsești tu strada?

Te-a prins undeva zăpada?

Ești o Ana lu Manole

Te-aș înveli în staniole

Cu marmota ucigașă

Prietena mea borfașă

Și te-aș pune la cuptor

Ca în orice film horrór.

Ptiu ptiu pfi,
Curier gri,
Tare-s mică și turbată.

 

 

3 gânduri despre „Așteptându-l pe curier

Lasă un răspuns

