TEDx București 2011

Cine a vorbit despre asta, a terminat până acum.

Nu vreau să scriu despre organizare, nici chiar despre prezentări. Singurul lucru care m-a impresionat a fost varietatea impresiilor participanților. E șocant că mie mi s-a părut demn de admirație un subiect sau un prezentator, iar altora dimpotrivă, sau n-au înțeles nimic. Unii au simpatizat oameni care mie mi s-au părut foarte falși. Sau au fost atenți să țină minte ceea ce mie mi se părea banal și evident.

Realizând io toate astea, m-am întors asupra părerii pe care o aveam despre live tweeting. Rămâneam tâmpită de cum oamenii care participă la conferințe (despre blogging, social media, start-ups, mobile bla bla) citează afirmații de o banalitate pălmuitoare și le dădeam unfollow (ce puteri avem și noi).

Când de fapt poate că revelațiile sunt mai subiective decât credeam. Ce se leagă de experiența ta într-un mod revelator, nu se lipește de a mea deloc sau e demult acolo.

Sau poate că n-am fost într-un grup omogen, cu oameni cu care să semăn (valori, cunoștințe comune). Dar cu cât ești mai bătrân, cu atât asta devine mai puțin probabil.

Oricum, interesant e punctul dintre deschiderea la părerile altora și îndoiala de sine. Cu toate că rareori disecând părerile ajungi să constați o opoziție pe același criteriu. Adică dacă mie nu mi-a plăcut X pentru că mi s-a părut fals, ție ți-a plăcut pentru că a făcut glume bune. Bine, tot o să ajungi la „ce contează mai mult, că e sincer sau că e amuzant?”, deci tot ajungi la opoziție. De valori, gen.

Și uite cum, în loc să ies, m-am scufundat mai mult.

Lasă un răspuns

