păi ce, eu nu sunt blogger?

;)) Am fost și eu la aniversarea de un an a Revistei de Povestiri, ia să scriu.

Trebuia să spun lucruri interesante pe scenă, dar, pentru că m-am gândit la ele abia la duș înainte de eveniment, le-am uitat! La unele mă gândesc acum, nu m-am gândit atunci.

Dar nu știu în ce ordine să le pun. M-am gândit la mama. De fiecare dată când cineva o adaugă pe Facebook sau adaugă ea pe cineva, le spune cu ce se ocupă și că e cel mai mare fan rev de pov. Sau ceva de genul. Fiind mama mea, e singura care poate să facă asta și n-are nicio jenă ;)). Pentru că e adevărat, alți oameni sunt foarte jenați să-și invite prietenii la o lansare sau să dea un share pe Facebook. Jena lor o scoate din minți pe mama, care mă scoate din minți pe mine ;)) Deseori mă scoate și direct, fără intermediar.

Apoi am vrut să zic și de Traian, Dana, Andi, Vera, Anca sau Monica. Sunt oameni care mă ajută necondiționat și cam cu orice, sunt prieteni, cum ar veni. Sigur, e o etichetă pe care în ultima vreme nu mai știu cui s-o aplic. Cred că s-ar potrivi tuturor celor care țin la mine, fie că simt că am nevoie de ei, fie că nu.

În rest, Cristi mi-a recomandat prin mai un stomac tare ;)) Îi spuneam că sunt deprimată, iar el era sincer și-mi spunea că o să fie și mai rău. Normal că avea dreptate, e cu peste doi ani înaintea mea.

Altfel, dacă ies din nivelul de celulă, mă gândesc că s-ar putea și să fie o problemă de sistem. În țara asta, nu ajung în funcții importante oameni valoroși. Se vede în partide, în instituții, peste tot. Ca să vezi, poate doar să facă excepție câteva corporații. Mă gândesc la Adobe. Asta înseamnă că oricine vrea să facă ceva, dă peste niște oameni mai puțin deștepți. E o problemă chiar și atunci când ei vor să te ajute. Speranța mea e în valul ăsta de inițiative, adică în sectorul non-profit. Cu toate că e un sector despre care ai spune că nu poate să atragă supercompetența, pentru că trebuie superplătită, îi atrage pe cei a căror motivație poate mișca lucrurile din loc. Dacă aveți niște valori în care credeți, găsiți proiectul care se potrivește cu ele și băgați-vă în el. Societate civilă înseamnă oameni care se implică, oameni care contează, oameni care influențează. Ar trebui să vreți să fiți puternici, ar trebui să vreți să schimbați lumea, sunteți tineri. Nu fiți amari, dezgustați, ironici. Asta nu e acțiune. 2% din banii la stat nu e destul. Plecați din țară, dacă nu vă place. Dar dacă nu plecați și nu vă place, atunci, nene, faceți ceva.

Sunt foarte curioasă ce scrie în cartea asta.

2 gânduri despre „păi ce, eu nu sunt blogger?

Lasă un răspuns

