Dot și antidot

Toate obiectele de genul feminin din jurul meu începuseră să dea lapte. Pe suprafața mesei creștea o pulbere fină de lapte. Când cotrobăiam prin geantă să scot un pix, degetele îmi înotau în lapte. Oalele din dulap se umpleau încet-încet, iar rafturile începeau să pârâie sub greutatea lor. Bluze nu mai puteam să port, iar dacă era să aleg un pulover, trebuia să îl țin separat printre blugi, în niciun caz în compania altor pulovere, să nu se contamineze de feminitate prin plural.

Când situația a devenit critică și vecina de jos s-a trezit inundată, am sunat la 112. Le-am explicat cum stătea treaba și m-au asigurat că vor trimite un echipaj.

Psihiatrul a bătut la ușă, când i-am deschis își scutura pumnul de picături de lapte.

I-am adus o ceașcă de cafea. Stropii se prelingeau pe pereții ceștii înăuntru, după câteva guri băutura era tot mai albă, până când a devenit albă de tot și a-nceput să se reverse.

What the fuck, a spus tânărul psihiatru.

Din cărțile din bibliotecă, șiroia lapte cu litere. Vreun citat trebuie să-l fi inspirat; sau poate că l-a stropit o poezie. În orice caz, mi-a zis:

Ar trebui să te muți de-aici,

Altfel n-ai decât să-ți umpli casa de pisici.

Mă atașasem de apartament, așa că l-am rugat să-mi scrie o rețetă pentru a doua variantă.

Când am rămas singură, m-am dus cu ea la Motanov și i-am zis:

N-ai decât să lingi tot ce-ai scornit aici! 

Un gând despre „Dot și antidot

  1. fain!
    si as mai avea eu cite ceva patologic de adaugat p aici, da” vreau sa mi pastrez aura de onorabilitate proprie si personala..
    pupam

Lasă un răspuns

