Barcelona

3 categorii de impresii dezordonate în urma călătoriei la Barcelona împreună cu Traian, Laura și Nicola.  Atenție, poze proaste!
lauranicola
PLĂCUTE
– papagali verzi
– copaci cu țepi pe trunchi
– cactuși + aloe mari de tot pe marginea drumului pe dealurile din oras, plus tot felul de copaci mișto
– spectacol de flamenco (vreau să mă apuc și eu prin casă)
flamenco
– în tren, moș de 80 de ani cu floare în gură
– burrito, panini, patiserie bună
– băiat care s-a aplecat să lege șiretul prietenei lui
– multe multe rase, japoneze creole, tot felul de versiuni
– femei peste 60 îmbracate modern și natural, suple, cu vitalitate
– fete cu ștrampi negri și fuste foarte scurte, frumoase, încrezătoare și candide
– magazin Flamingo Vintage Kilo și zona universitară (strada Tallers)
– magazinul de tricouri Typographia din cartierul Gracia
– apartamentul în care am fost cazați cu raport ok preț/calitate (Diagonal Apartments)
– englez care ne-a povestit juma de oră despre Barcelona, deviind de la traseul de plimbare al cățelului
Muzeul-teatru Dali din Figueres, l-am vizitat cu zâmbet la colț (găsiți acolo tablouri, obiecte de tot felul, bijuterii)
– ocolul de 50 min al castelului din Figueres (Castell de Sant Ferran), cărare pe care m-am petrecut cu alergători și doamne
selfie

selfie stil Eminescu, vorba lui Traiu

– Barcelona e un oraș frumos, mi-am clătit ochii și iar m-am gândit ce urât e la noi și cum nu se va schimba
– vizita prietenilor Cătă și Magda din nordul Spaniei
catamagda
– vizita verișoarei lui Traian
amalia
– piața La Boqueria, pentru culori și zumzet. am stat și la niște tapas scumpe
– berea Estrella
– Palatul Muzicii Catalane, cu sala superba și ghida interactivă și glumeață, chiar dacă nu înțelegeam toate cuvintele din engleza ei
palau
– casele la care a contribuit Gaudi, deși nu le-am vizitat, dar în poze erau superbe
– Sagrada Familia, mai ales de departe
– că site-urile din Catalunya se termină în .cat
– limba catalană e amuzantă
– cântărețul cu cap de cal și omul fără cap, de care m-am speriat
cal
– plaja de până la Barceloneta și barul de pe plajă
– restaurante de cartier, în care vin vecinii și mănâncă tapas în timp ce se uită la telenovele, joacă la păcănele sau vorbesc
– cercei în nas (cred că era moda pe-acolo)
– mi-a dat sentimentul unui oraș sigur
NEPLĂCUTE
– Passeig de Gracia – un pasaj la metrou îngust, cu tavan jos și nesfârșit

– Park Guell – cumperi bilet acum și te lasă să intri peste 2-3 ore

– autobuzele aveau trasee misterioase, pe harta turistică apăreau doar liniile de metrou și de tren
– mirosul din apartament
– lipsa de creativitate în buticul de la muzeul Dali
– oraș cu aer de stațiune, fără atmosferă
– oraș foarte mare, se lasă cu dureri de picioare
– am avut diverse răuri – de la aterizarea cu căderi în gol, claustrofobii prin pasaje și metrouri tot mai subterane, rău de înalțime la et 4 din Arena (mall), rău de leșin, înec cu suc de strugure în ultima zi și manevra heimlich (mulțumesc, Nicola!)
serenia

un ultim suvenir din Barcelona

– barcelonezii nu prea știu engleză (și au filme dublate la mall)
– Wizz Air face îmbarcare la ora decolării
– ploaie în ultimele zile
– la 8 dimineața încă nu era lumină
HMM
– negri care umblau cu cearșafuri cu genți și brelocuri, tricouri, le întindeau în locuri traficate după ce pleca poliția. (mi-era milă de ei, dar nici n-am cumpărat nimic:( )
port
– câțiva oameni cu boxă în ghiozdan
– majoritatea barcelonezilor foarte civilizați, dar își sunt indiferenți, m-am bucurat când în sfârșit am văzut că un tip scoate limba la o tipă sau că un nene începe să cânte în metrou. Dar decât ca în București, mai bine indiferenți.
Lasă un răspuns

